*یه تالارگفتگوواستون بازکردم*
*یه تالارگفتگوواستون بازکردم*

سلام خمشل جیجریا

سه طورید

یه خبرخوب دارم واسه این که بهتردوس پیداکنید

جدیدایه تالارگفتگوبه این وبم پیوندخورده

میتونیدبریداونجاوباهم صحبت کنید.ولی بایدتووب منم نظربذاریدوگرنه اینوحذف میکنم همون تالارواداره میکنم

اینم ادرسشه forum-doostyaby-fw.orq.ir:روش کلیک کنیدتاصفحه بازشه.اونوقت عضوشیدوباهم به گپ وگفتگوبپردازید.من درستش کردم شماهم راش بندازید.راستی اگرم کسی خواست که اونجاپلیس بشه تااونجاجای حرفای بدبدنشه بهم بگه که سمتشوثبت کنم ولی حتمابایدعضوشیدتابتونیدتوتالارصحبت کنید

نظرشماچیه؟



نظرات شما عزیزان:

MD1
ساعت16:56---29 خرداد 1391
slm 2st khob age hazery tabadol baner dashte bashim in banner bezar to webet

http://md1.rozup.ir/1.gif


maryam
ساعت13:32---5 خرداد 1391
سلام گلم خوبی عزیزم؟


وب باحالی داری


کد موزیک هم خیلی جالبه


کلا خیلی نایسه


اگه دوست داری به من هم سر بزن


تبادل لینک هم میکنم دوست داشتی خبرم کن...


♫♪مهســـ♥ ـــــآ♫♪
ساعت20:27---25 فروردين 1391
سَلـام سـآرآ جوووووووونـ
خوفيـ عَسيسَمـ ؟
وِبِت بـآحـآلهـ..
لـآستيـ نَگُفتَم منمـ 14 سـآلَمهـ ..
دوسـ دآلَم بـآهـآتـ دوستـ شَم!
آخهـ دختَرهـ باحـآليـ هَستيـ..
اَگهـ موآفِقـ بوديـ حَتما خَفَلَم كُن.
ميسـی..
بهـ وِبَم هَم يهـ سَريـ بِزَن
اگهـ هَم موآفِق بوديـ هَمو لينكـ كُنيم.
مُنتَظِلَم جيــــــــــــــــگَرَم.: *


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده دربرچسب:, ساعت: ‌‌‌ توسط تاتیاناجون[سارا] ™
درباره ما

*خوش اومدی جیگرمممم.برای این که هرروزاین وبواپ کنم عضوشوونظربده اگرم خواستی تونظرات بگوکه باهم نویسندگی کنیم*
آرشیو ماهانه
دوستان
عکسهای خفن بازیگران زن
فروش کالاهای دیجیتال
بزرگترین سایت گرافیکی لوکس بلاگ
★☆ღدوست یابیღ☆★
ღ♥ღ2•.•ویروس عشقღ♥ღ2•.•
ღ♥ღ2•.•عاشقیღ♥ღ2•.• .
every things
روز عشق
عنوان لینک
نازنازی
هرچی که بخوای
مغازه ی دانلود
♥♥ اگه عاشقی.......♥♥
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ★☆ღدوست یابیღ☆★ و آدرس doostyaby.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





<
نویسندگان
پیوندهای روزانه
ساير امكانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 300
بازدید کل : 29694
تعداد مطالب : 54
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1



كد ماوس